maandag 16 mei 2016

Mermaid water shaker card

Vandaag laat ik mijn nieuwe kaart creatie  aan jullie zien.
Mijn eerste  kaart waarvan ik de digi gekleurd heb met mijn voor moederdag gekregen potloden. Ik hoef de potloden niet meer te lenen, joepie!!

Wat jullie zien is een water schud kaart. 
Het schud gedeelte heb ik gemaakt met behulp van mijn fuse tool, best heel spannend, maar o wat een gaaf effect geeft het. Helaas kun je dat op de foto niet zo heel erg goed zien.
Ik denk alleen wel dat het echt een kart is om zelf af te geven, zou het niet in de brievenbus durven stoppnen haha.

De digi is een steampunk zeemeermin, waar ik eigenlijk heel weinig mee heb, maar voor een water schudkaart vond ik een zeemeermin wel erg gepast.
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden.



Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de volgende challenges:

Ooh La La Creations: Mythical


Challenge kleuren met kleurpotloden: Alles mag

My scrapbook Stamp Society: Anything goes

Color it, Create it, Show it off: Anything goes

My Besties international: Anything goes

World Wide open Design Team Challenge: Anything goes

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Petra!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart. En je bent een bofkont om voor moederdag kleurpotloden te krijgen. Maar mag ze altijd lenen hoor.
    Dank je wel voor je deelname aan Colour it Create it Show it off
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brilliant Shaker Card design,one of the best I have seen. Great work indeed.
    Thank you for sharing with us here today and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous, fabulous image and design.
    Thank you for sharing with us here today and best of luck with your entry.

    Wendy DT World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow what a gorgeous shaker card and Steampunk too! Love Steampunk. Thank you for sharing with us over at Colour It, Create It, Show It Off.
    Vicki, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely Card thank your for entering into ooh La La creations Blog Challenge Hugs Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is gorgeous thank you for joining us at My beasties colour it, create it, show it off
    Michelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope you can join again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, dank je wel voor het meedoen aan Colour it, Create it Show it off.

    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Petra je hebt een prachtige kaart gemaakt.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a lovely creation! I adore the fabulous shaker you created for the "water", and that image is darling! Thank you for joining us at House of Cards! HUGS! :) Mynn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje! Bedankt dat je meedoet aan onze challenge en hopelijk tot de volgende keer!
    Jacqueline DT World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card! I love the pretty mermaid and the fun shaker elements! Gorgeous!
    Take Care!
    Michele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful and classy plus a shaker element makes this a wonderful card. Thank you for joining the House of Cards Challenge May theme. Thank you for entering and I hope we see you enter again this month Karen P (HOC DT)

    BeantwoordenVerwijderen