zaterdag 18 maart 2017

Vliegende muis sketch

Bij the Crafters Challenge blog is 15 maart weer een nieuwe challenge gestart.
Deze keer is het thema sketch:


Ik mocht aan de slag met een digi van Rick st Dennis, ik koos voor deze grappige muis in vliegtuig.

Gallery hero 5035655 original
Ik maakte deze vrolijk rood/blauw gekleurde kaart. De digi is gekleurd met mijn Copics.
Wat vinden jullie ervan?


De bril en het venster voor het stuur heb ik Glossy Accents op gedaan, dit geeft het een mooi glanzend effect.




Komen jullie weer gezellig meedoen met onze challenge?

3 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Petra! Heb deze digi ook.... enig voor jongenskaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al ben je niet van de sketches heb je een hele leuke kaart gemaakt.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen